Interreg+

INTERREG+ Informatikai Rendszer

Az Interreg, azaz az Európai Területi Együttműködési, valamint az IPA CBC és ENI CBC programok informatikai rendszere

A Magyarország részvételével megvalósuló ún. Interreg programok, azaz az Európai Területi Együttműködési programok, valamint az Előcsatlakozási Támogatási Eszköz és az Európai Szomszédsági Támogatási Eszköz programok menedzsmentjét, azaz a program- és projekt végrehajtást és teljeskörű pénzügyi lebonyolítást az INTERREG+ Informatikai rendszer támogatja. A workflow alapú INTERREG+ rendszer a programok lebonyolításában részt vevő szervezetek (Irányító Hatóság, Nemzeti Hatóságok, Közös (Technikai) Titkárságok, Információs Pontok, Igazoló Hatóság, Ellenőrző Hatóság) munkaeszköze, mely egyben a partnerországok közötti kommunikációt és információáramlást is segíti. A programok nemzetközi jellegéből fakadóan a rendszert minden partnerállamban, azaz összesen hat országban használják jelenleg.

Az INTERREG+ rendszer Front Office felületét a Kedvezményezettek és Vezető kedvezményezettek használják partneri jelentéseik, projektszintű jelentéseik, kifizetési kérelmeik elektronikus benyújtására, míg a Back Office felület a programvégrehajtásért felelős szervezetek menedzsment és monitoring eszköze.

Kézikönyvek